Barnbidrag = Birsta

Nu så måste jag och 4-åringen skynda oss till Birsta och införskaffa oss en ny hörlur med mic. Våra gamla är helt trasig, så vi kan inte prata med Krille via datorn och då kan vi ju inte heller se honom, och det vill vi ju.
4-åringen vill välja hörlur, men jag vet inte jag. Hon har en tendens att alltid välja den svindyraste jämt och ständigt. 14-åringen for igår till Ö-vik på Konfirmationsläger. Hon kommer hem på söndag. Så nu är vi bara 3 helt plötsligt!!
Känns väldigt konstigt.

Jobbade igår kväll. det gick bara bra. Foten tycker nog inte att det går lika bra som jag gör. När jag skulle hem i går kväll, så hade jag lite svårt att få på mej tennisskon. Den kändes som om den hade krympt ett par storlekar.

Nä nu är 4-åringen klar för att åka till Birsta så nu måste jag göra mej i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0