Bättre och bättre dag för dag

Vad har jag gjort idag då?! Typ ingenting! Hoppar fortfarande på dessa förbannade kryckor, men det är faktiskt mycket bättre. Jag har fortfarande lite svårt att vrida foten åt sidorna, och fortfarande svullen under foten och tårna ser ut som små prinskorvar. Men annars knallar livet på som vanligt=)

Idag blev familjen utbjuden av herren i huset på middag. HÄRLIGT! Vi åt på 7kryddor, och det är så förbannat gott där. Så nu behöver jag inte äta mat på ett par dar tror jag. Jag är fortfarande mätt.

Det kom ett jätte fint brev idag med posten som var adresserat till oss båda. BRÖLOPP!!  En kompis till oss ska gifta sig i sommar. Jag ser framemot denna dag. Först trodde jag att det var våran kompis och granne  på 115 (hehehe) men det var det inte.  ( Men jag tror inte att det dröjer SÅ himla länge innan vi får gå på brölopp där heller. =) Men det var en gammal kompis från hemtrakterna som ska gifta sig. Fast....visst har vi vetat om att dom skulle gifta sig, frågan har bara varit NÄR???? Det tråkiga är att Krille kan ju inte gå för ham är inte hemma då, men det skiter jag i. JAG ska gå i alla fall!

Nu i kväll har jag pratat med syrran i telefon. Hon är visst lika less på jobbet som jag är. Jag har väll alltid tyckt att dom kan flytta hem igen, och det vill dom väll oxå, men det finns ju inga jobb här uppe =(      och då är det ju lite svårt.

Nä, nu är det väll bäst att man hoppar i säng, för i morgon ska jag till mamma och fixa klart med maten till festen jag ska ha på lördag. Det ska oxå bli riktigt kul=)))

Kommentarer
Postat av: Lillan

KOMMA!

2008-04-03 @ 08:05:15
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0