Choklad fondue:at

Oj vad gott det är med choklad. Nu har familjen fondue:at bananer och jordgubbar i choklad men hallon smak. OJ OJ OJ vad kletigt det blev, men ack så gott.
Vi var över en sväng till grannarna på 107:an och fick oss lite kaffe. Alltid lika gott.

Nu håller Krille på att springa runt i lägenheten och försöker att packa så mycket som möjligt.
Nu ryker mina kryddor också. Aromat burken och refilpåsen....finns det inte aromat i ryssland?? Jag undrar vad som följer med mer i hans resväska till ryssland från mitt kryddskåp??
Han har även tagit min usb grej till datorn som man måste ha till min kamera för att få in bilderna på datorn. Den bara MÅSTE han ha med sig. Annars kan inte han föra över sina kort från sin kamera till sin bärbara dator. Så nu är det färdigknäppt med min kamera. Jag har ett sånt litet minneskort på min kamera, så man måste tömma den ganska ofta, men nu skiter sig det också.
Det blir alltid lika kaotiskt när han ska fara. Alltid i sista minuten kommer han på saker som han måste ha med sig, men han vet inte vart han har lagt dom.
Sen kommer allt han har lovat att göra innan han åker.......det harmonerar inte så himla bra......det lustiga är att han har själv skjutit upp allt.

- Det hinner jag med senare, jag är ju hemma en HEL månad.

Tänk vad en månad går fort. Själv tycker jag att han nyss kom hem, men i morgon far han igen för att komma hem till midsommar. Midsommar!?!??!....... Då är det ju SOMMAR!!
Ja ja, det har ju gått hela vintern, så varför ska det inte gå nu för då. Problemet är bara att jag HATAR och då menar jag verkligen HATAR när han åker med tåget härifrån. Jag blir ju så ledsen. Men det går över bara han har ringt mej på kvällen, samma kväll han åkte. Det räcker bara att höra hans röst, så blir allting så mycket lättare.
Det bästa är ju att han ringer hem varje dag och pratar med oss, eller så ringer vi när vi vill, och det är jäkligt viktigt för oss. Annars så tror jag inte att det skulle funka lika bra hemma här som det gör. I och för sig så skulle det inte funka utan min mamma och pappa. Dom ställer verkligen upp när Krille inte är hemma. Och kan inte dom en gång så ställer mina svärföräldrar upp.

Nä nu ska jag sluta surra i min "Krille lämnar mej i 2 månader" ångest.
Men fattar ni......MIDSOMMAR!!!! det har ju för helvete inte blivit VÅR än!! jag tror jag blir depremerad.
Jag har nog separations ångest också.

Nä nu ska soffan få offra sig för min rygg ett tag, innan jag ska hoppa i säng och mysa med Krille sista natten innan han far och är borta i 2 MÅNADER. ;))

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tack! Med elller utan tejp skitsamma bara dom står emot mina floder!:)

Men fy! 2 månader?? Jaha nu börjar jag med...2 månader??? Tycker det räckte då Håkan jobbade borta i nästan 4 år 4 dar i streck jag..

2008-04-14 @ 05:02:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Lillan

Krama Krille från mig med. Önska jag hade haft mer tid så jag kommit och druckit en kopp kaffe mer er, vet egentligen inte vad jag gör med den.
Massa kramar på dig med fröken!

2008-04-14 @ 09:34:31
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0