Det funkade!

Dessa nya hörlurar med mic fungerade alldeles utmärkt. Så nu har vi pratat med Krille också. Han skulle ringa ikväll igen och försöka att hinna prata med 11-åringen. Han hade skickat ett SMS till 14-åringen i går och han hade fått svar på det också. Själv SMS:ade jag henne flera gånger från jobbet men fick inget svar tillbaka förrens vid 23.00 tiden.

Nu sitter vi och väntar på att 11-åringen ska komma in genom dörren så vi kan åka och handla lite. Sen ska ju hon på fotbollsträningen. Jag har inte en aning vad jag ska hitta på för middag, men det löser sig nog. Det brukar konstigt nog göra det i slut ändan.

Efter fotbollen får jag nog försöka att snygga upp lite här hemma. Men jag får se om jag hinner det. Jag ska ju lämna 4-åringen hos sin mormor och morfar i kväll, eftersom jag jobbar i morgonbitti och söndag kväll.
11-åringen får jag se vart jag inackorderar. Jag måste nog höra efter med henne vad hon vill kanske, eller så kör jag över henne totalt och bestämmer själv att hon också ska vara hos mormor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0