En arbetsdag och en fot som en fotboll igen

Jag har så förbannat ont i foten efter att man har sprungit en hel dag på jobbet. Fullt på avdelningen var det också. Men jag kämpade hela dag, och klagade inte en gång. Därför måste jag klaga lite nu.

Har även varit och hämtat 4-åringen på dagis. Hon ville ju absolut inte hem, så där har jag suttit i en timme och surrat bort lite tid. Sen var det inga problem att få med sig henne hem. Men vi han ju bara ta av oss sandkläderna så skulle hon till kompisen O som bor i samma ingång som vi, så nu är hon där.

Sen så har vi den ständiga frågan...vad ska jag göra för middag??? Jag har ingen idé alls vad jag ska hitta på. Måste även ner och handla lite. Jag har ju ingen mjölk heller. Hos oss är det en katastrof. Hela min familj är en mjölkdrickare.

11-åringen, hon följde med grannungarna ner till byn och tog en hamburgare tror jag. Hon hade ju egna pengar, så det fick hon väll göra då.

14-åringen har städat vårat kylskåp ( välbehövligt! ) så nu ska jag gå och titta.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Grrr.. JA!

2008-04-17 @ 17:57:02
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0