En fin Söndag

I dag är det otroligt fint ute. Solen skiner och vi har 12,4 grader varmt ute. Kan ju inte bli bättre.
Jag ska även iväg och jobba ikväll. 11-åringen har jag ingenstans att lämna, så hon får följa med mej idag.
14-åringen är fortfarande på konfirmations läger, men kommer hem idag. Henne har man ju inte hört ett ord ifrån.

En tvättmaskin har man hunnit kasta in också. Jag håller på att tvätta lite kläder till 4-åringen, samt att hennes täckbyxor var så himla skitig ifrån dagis, så dom har också fått sig en omgång.

Krille ringde idag. Där har dom skogsbrand som har hållit på sen förra helgen. Dom kan ju inte ha någon skog kvar snart tycker man. Dom har ju skogsbränder lite titt som tätt där i Vanino.

Nä, nu ska jag hoppa i badkaret en stund för att sedan åka på jobbet och hoppa i mina vita kläder.
Jag får nog ta fram vita kläder till 11-åringen också. Som tur är finns denna uniform i alla storlekar.
Jag hoppas att hon inte blir uttråkad bara, för hon måste ju orka till 22:00 ikväll. Efter det så ka vi ju hämta 4-åringen hos mormor och morfar. Vi är väll kanske hemma innanför dörren 23:00.
Men det ska nog gå. =)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja, hennes mammas kusin kanske hade kunnat varit ett trevligt sällskap?

2008-04-20 @ 19:02:46
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0