En vecka till hemma.

Jaha..då blev man sjukskriven en vecka till då för foten min. Den blir bättre, men den är inte riktigt bra. Jag har haft lite svårt att gå på foten utan kryckor. Det har blivit mycket haltande och hoppande på en fot imellan åt. Och efersom jag inte går riktigt så sne belastar jag ryggen, så jag har nu SKIT ONT i ryggen oxå. Men jag har ringt min massör och frågat ifall han ville ha en date med mej och taffsa lite. Tyvärr så kunde han inte förren på Måndag till veckan, men vad fan gör man???...det är ju bara att vänta.

I kväll så ska 4-åringen tillsammans med dagis ha en show för oss föräldrar. Gissa om vi har fått höra att hon ska vara på scen och sjunga? Typ hela veckan =)
Jag har laddat filmkameran så i kväll ska man filma. Jag har ju lovat att hon ska bli filmad så hon kan få se på tv:n sedan. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Hon har ju inte haft så mycket uppträdande med dagis, så detta framträdande är STORT.

Dax att göra sig iordning.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Då kanske man kan få en privat uppvisning vid nästa kaffevisit. Krama T från mig.

2008-04-08 @ 10:57:39
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0