Förlovad i 15 år idag <3

I dag har jag varit till stan och träffat min kompis Å på stan och tog en luch där med henne. Alltid lika trevligt. Det var länge sen jag surrade så mycket skit om ingenting! Men det är ganska skönt att få vädra ut lite skit ur lungorna och samtidigt rensa hjärnan.

Alldeles strax ska vi till fotbolls träningen med 11-åringen. De skulle visst prova nya träningskläder idag. Krille ville att jag skulle följa med så att hon tog rätt klädstorlek. Jag tror att Krillepojken är rädd att han ska få skäll, i fall hon kommer hem med en precis storlek som hon bara kan ha i ett halv år, och sedan är dom förliten. =))) I och för sig så skulle han få det också. Jag skulle nog idiotförklara honom också...Bäst man följer med.

Vi har ju varit förlovad i 15år idag. Vi har inte tänkt fira det så speciellt. Jag tror det blir en härlig kväll i bastun bara. Middagen bestod ju av chili con carne......ROMANTISKT VA?????
Vi hade ju tänkt ta en spa dag på Södra berget, men det få bli när Krille kommer hem till midsommar istället. Tiden lixom bara rinner iväg tycker jag.
Nä, nu måste jag fara till NCC-hallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0