God morgon

Vi börjar morgonen med att ringa dagis och tala om att vi kommer lite senare idag.Typ 1 timme. 4-åringen har inte sovit så bra i natt. Hon har haft sådana mardrömmar flera gånger i natt, så hon fick ta sov morgon idag.
Krille har ringt. Han var på gaten nu på arlanda och väntade på flyget till Moskva. Han skulle ringa eller skicka ett SMS när han hade landat.
Jag var över till grannen på 107:an. Hon kännde samma sak som mej den här gången. Hon tyckte också att det blir värre för varje gång dom far. Jag tror att det hade kännts bättre om dom hade varit borta i 1månad och varit hemma 1månad.

Restrerande tiden av dagen kommer att fortgå på detta vis. 11-åringen ska till tandläkaren. 14-åringen ska till ortopedtekniska. Och sen i kväll ska jag nog följa med grannen på 107:an på ljusparty tror jag.

Nä nu måste jag nog väcka 4-åringen om vi ska hinna till dagis till 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0