Jag är så STOLT över 14-åringen

Nu sitter vi här i vardagsrummet med 14-åringen som har feber och är jätte förskyld. Nu är det riktigt synd om henne. Vi har även varit ner till hennes skola och haft ett typ utvecklingsamtal med hennes mentor. Det var MYCKET givande. 14-åringen har kämpat så enormt mycket med alla sina ämnen så allt gick bara rakt upp. Både jag och Krille är så STOLT över henne. Speciellt när vi vet att hon sliter som ett djur med allt. Sen har hon en helt UNDERBAR mentor som betyder jätte mycket för 14-åringen. Hon ställer verkligen upp på henne och hjälper henne med det hon behöver. Tänk om alla kunde få ha en mentor som henne =)

Själv så gör jag inte så mycket. Krille är och hämtar 4-åringen på dagis. Så snart är friden borta (hehehe) Nu är hennes energi på topp, eller så kommer hon att tok däcka. Det finns lixom ingenting mitt i mellan.
11-åringen har också kommit hem, men hon sätter sig framför Disney channel direkt. Skit tråkig är hon. Undra i fall jag ska säga att  hon ska städa rummet HEHEHE det brukar få igång henne HEHEHEHE. Hon blir skit sur och har 1000 andra grejor hon MÅSTE göra innan hon kan städa. Fast......det kanske är lite elakt. Men jag är ju inte känd för att vara snäll heller så HAHAHAHA.

Snart far ju Krille tillbaka till Ryssland....tråkigt!!  Den här månaden har ju sprungit ifrån oss. Man ska ju hinna så mycket när han är hemma, men det kan man ju FET glömma. Man hinner ju inte ett skit.

Om vi tar och hoppar tillbaka till städningen så skulle nog HELA familjen behöva städa. Jag tok vägrar att städa ensam med kryckor. Men visst kan jag städa, men inte ensam. Vi kanske kan dela upp oss. Jag tar t ex. toan. Då kan jag ju ligga på golvet som en säl och flaxa med armarna och kasta undan skiten under badkaret eller nått sånt. Nä...det går ju inte....men nått måste vi göra innan vi inte ser golven mer....men det är ju så förbannat tråkigt.

Lite fika och sen får jag ta hornen i pannan ( för sånna har jag ) och sedan får jag leda och fördela arbetet här hemma ( leda och fördela arbeten är jag en jävel på ).

Kommentarer
Postat av: bempa

alternativ B= jag skiter i det

2008-04-08 @ 14:43:46
Postat av: Grannen i 115

Hej Grannarna, ja du tur att fjortisen är duktig! Och att de andra familjemedlemmarna gör det DE är duktiga på :-) Det där med toastädningen var inte dum!
Du är ju faktiskt handikappad nu med kryckor och allt.. men horn.. nog för att du är bestämd så har jag aldrig sett nåra..
Verka vara en trevlig fest du hade i lördags.. Jättetråkigt att vi inte kunde vara med.. JAG/VI brukar aldrig banga en fest.. men FAN man börjar ju bli gammal, idag var jag faktiskt hemma från jobbet?! Har hostat hela natten.. men imorrn går jag igen.. IPREN funkar ju å.. kram kram

2008-04-08 @ 22:43:25
URL: http://joy71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0