Klumpfot med kryckor

Jaha...då sitter man här då med lindad fot som är svullen så den ser ut som en fotboll och kan knappt stå på den. Ett par kryckor har man också så man kan ta sig någonstans. Vad har jag gjort då???
Jo, jag har spelat innebandy match mot 14-åringen och hennes lag. Det var föräldrar match i söndags.
Gissa vilka som vann?????
FÖRÄLDRARNA!!
Jag gjorde 2 mål och fick en skadad fot, men det var skitroligt i alla fall. Vi vann ganska överlägset också. Typ 12-1
Jag vet inte riktigt vad som hände men det vart närkamp om bollen ( jag fick den inte ) och sen hade jag lite svårt att stå på den. Men jag masserade lite och sen var man med i alla perioder. ( Mycket dumt!! ) Det värsta är att dessa ungdommar, när dom kommer så är det som att springa in i betongväggar. Dom står lixom still medans en annan flyger. Så nu är jag hemma denna vecka från jobbet.
Det är ju meningen att jag skulle vara med på föräldrar matchen på lördag mot 11-åringen och hennes lag, men jag tror jag hoppar över den matchen =).

Nä, nu ska jag hoppa iväg och ta på mej några kläder. jag kan inte sitta i 14-åringens morgonrock längre och tycka synd om mej. =)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Nämen HEJ! Men gud så kul! Ja jag hörde av Håkan att du gjort dej illa...Tråkigt!
Ja jag kan inte vara med på lördag pga ryggen tycärr.Var med förra året och det var jättekul! Hoppas på bättring för din del! Och än en gång ...vad kul du också bloggar.

2008-04-01 @ 13:43:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Grannen i 115

Ooooopppssss....
ajdå... huvudsaken att ni VANN,
Krya på foten.. kram kram

2008-04-01 @ 22:17:19
URL: http://joy71.blogg.se
Postat av: Anonym

SYND OM DEJ!!!!!åldern åldern, du vet! man bli stelare o stelare. vänta tills du bli som mej...då sitter du i soffan ,en film, sen behöver du hjälp upp!eller så ,ta man i rumsbordet!!o häver sig..räkna med mej på lördag....syns då!!eva

2008-04-02 @ 18:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0