Ljus party

Nu har jag varit till grannen på 107:an och intagit en liten kkvälls kaffe. Nu är det bara att hoppa i säng eftersom jag ska upp kl.5.00 i morgonbitti. Stackars 4-åring! Hon måste ju också upp samma tid. Hon får otroligt långa dagar på dagis, men vad ska man göra då? Det är ju bara att kliva upp och försöka le lite. Hoppas att det är lugnt på avdelningen. Men som jag hörde att det var ganska mycket eftersom dom ville att jag skulle byta från kväll till en dagtur. I och för sig så byter jag hemskt gärna och jobbar dagturer för det passar mej bättre, nu när Krille inte är hemma.

11-åringen var till tandläkaren idag. Det gick alldeles utmärkt. Hon hade inga hål, men hon har en lagning som tandhygenisten inte tyckte var så bra och som hon tyckte skulle göras om. Ja visst sa jag, om du säger så, så gör vi det. Så vi har fått en ny tid och hör och häpna.....jag är ledig den dagen =))

Oj....fick ännu ett sms....vänta....

Det var från Krillepojken. Nu är han i Khabarovsk.....så stavades det visst. * FNISS * Då har han bara 55mil kvar att flyga, och 5mil i bil innan han är riktigt framme.

Nä jisses! Nu MÅSTE jag hoppa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0