Lugn fredagkväll

Vi hade nog tänkt ha andra planer på en fredagkväll än den vi har just nu. Inte för att vi hade hittat på nått, eftersom vi är så förbannat dålig på att komma på något.
Innan kvällens slut så är vi bara 3 hemma, för 11-åringen sover hos en kompis och 14-åringen sticker snart till P och sover där. Så....i och för sig så blir det kanske lite svårt att hitta på något med en sovande 4-åring.

Krille var och inhandlade lite kläder inför Ryssland. Han hade inge jeans, så han måste bara ha nya innan han åker. Han tog och inhandlade en ny tröja också som han har varit och sucktat på ett tag. Efter den inhandlingen på tröjan så kan han inte klaga i fall jag vill köpa en tröja för 400:- som han annars tycker är skit dyrt. Hans peak performans tröja gick ju på 1000:- HAHAHAHAHAHA
Gissa om han hade lite ågren för den, men jag var snabb som fan och betalade tröjan.

I morgon går färden till stugan i alla fall. Det ska bli mysigt. Man måste kanske slänga in en liten brasa i spisen så den inte ärgar igen. Den har ju fått stå kall nu i ett par månader. Jag tror inte att det är så bra, men det är något jag bara ha fått för mej.

Kommentarer
Postat av: Dragana

Man kan alltid mysa med ngt gått framför tv:n om inget annat. :P

2008-04-11 @ 23:15:54
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Grannen i 115

Ha det såååå skönt i stugan!
kram kram

2008-04-12 @ 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0