Måste byta namn!!!

Jag har nog hört mitt namn 10000 ggr från kl 13:30 - 21:45. 
- Jenny, kan du göra det?
- Jenny, kan du fixa det?
- Jenny!
- Jenny!
- Jenny!
Jag är så föbannat LE mitt namn just nu! 

Till och med 11-åringen tyckte att dom ropade lite väl ofta på mej.
I bilen hem från jobbet säger hon:

- Mamma! nu förstår jag att du är trött i öronen efter jobbet, och ber oss inte ropa så mycket.

Men annars har det varit bra =)
11-åringen har varit så duktig på jobbet idag. Hon har varit till nytta. Delat ut matbrickor och sprungit andra små ärenden. Hon har inte haft långtråkigt ikväll i alla fall.

14-åringen har kommit hem från konfaresan. Dom hade inte tyckt att busschauffören var så bra.
-Mamma! vet du vad busschauffören sa när vi klev på bussen??
- Nä...
- Håll i er för jag är inte så bra på att köra buss!!!!!!! HAN VAR URUSEL!!

Bussföraren hade visst tokbromsat flera gånger så dom hade åkt ner på golvet.?!? Så hade han hållit på hela resan. Sen så hade det tagit DRYGT 1 TIMME hem från högakustenbron?!?!?!?!
HALLÅ!!!!! hittade han inte hem eller?

Man kan ju undra vart Timrå Kyrka hade hittat den föraren någonstans. Samhall eller??
Tur hon kom välbehållen.

Nä nu är det bäst att man hopper i slafen igen. Man fick ju byta pass i morgon. Vi har överbeläggning på våran avdelning och blir en man kort i morgon. Känns kanon! Man lär väll lyfta sönder ryggen snart, men det är OK. Huvudsaken Landstinget går PLUS. (fast det gör den ju inte)

Du har tur du Krille, som kan gå runt och fisa på hälarna hela dagarna =))

Kommentarer
Postat av: Lillan

jag funderar själv om jag lever vid det här laget..
Hinner inte med mig själv snart. Sjuk som vanligt och jobbar snt dygnet runt

2008-04-21 @ 03:17:44
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Bempa

Hej JENNY ;) saknar er.

2008-04-21 @ 12:15:16
Postat av: dottern

välbehållen vet jag inte, hälen då ? hahahh =)
men de va ju inte busschauffören iallafall:)

2008-04-21 @ 15:44:19
Postat av: Annsingen

Hahahahaha! Vi får testa den kombinationen på vår balkong någon gång:)

2008-04-21 @ 16:59:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Mie

Hej! Kikar in efter din granne sagt till oss att göra det på hennes blogg=). usch låter som du har slitigt på jobbet=/.

2008-04-21 @ 18:38:50
URL: http://www.mies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0