Myskväll med barnen <3

I går skulle jag laga bilen, men tyvärr kom inga grejor. Men vi tar det idag i stället.

När jag kom hem igår kväll så hade mina barn överaskat mej med att städa, sen så hade dom tänt ljus efter hela hallen när vi kom in. Sedan hade dom tänt ljus i hela vardagsrummet och ända ut till balkongen. Där hade dom satt upp vindskyddet och tänt infravärmarna och radion stod på lite tyst. Där ute på bordet stod en stor varm kopp te och väntade. Gissa om jag blev glad. Där ute i satt vi till kl. 01:30. JA, JAG VET!! oansvarligt av mej. Dom skulle ju upp på skolan! Men vi hade SÅ himla mysigt där ute och tok pratade och skrattade och hade så trevligt,så klockan bara rann iväg.

När jag kommer hem så ska jag hämta 11-åringen och fara i väg å köpa grusskor till gruscupen, även nya knickers måste hon ha. Men sånt är livet.

Nä nu är det bäst jag går iväg och gör nån nytta igen

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Äh skit i tiden dom orkar iallafalll! Huvudsaken är man tar hand om varandra! sova hinner dom då dom blir gammal! Dom sjöng så vackert där ute på balkongen i går kväll/eftermiddag ! :)))

2008-04-25 @ 18:52:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Grannen i 115

Åhhhh vad sött av dem!! Kram B

2008-04-25 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0