Roliga grannar

Jag har precis läst min grannes blogg. Hon bor ovanför mej. Vilken bloggare alltså!! Jag och Krille har skrattat här åt hennes kommentarer. Hon är en typisk TIMRÅBO. =)) Blogga på du kära granne ovanför mej, du lättar upp min dag =))

Krille har idag fått följa med 14-åringen till vårdcentralen. Hon har öroninflammation. Så nu är det pencillin som gäller. Så nu tycker till och men hon synd om sig själv =)

Krille har åkt iväg till en fd arbetskamrat och tagit en fika med honom. Själv så ska jag väll ta och duscha och klä på mej kanske. Jag har sovit så oroligt inatt. Vet inte varför men jag har rullat och snurrat i sängen.
Det kanske har med att jag börjar att bli så in åt helvete rastlös.
Men i morgon ska jag in till stan och träffa min arbetskamrat och vän Å och ta en lunch med henne. Det ska bli riktigt intressant. Hon har mycket att prata om har hon sagt. Så hon får väll prata hon då, så äter jag.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Klart jag tänker fortsätta! Säger ju det! Mitt privatliv är slut i och med bloggandet! :) Nä man väljer ju själv vad man bloggar om men vad jag vet har jag inga skrupler! *S*

2008-04-10 @ 07:00:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0