Stugan... hmm...

Som sagt var så är stugan mitt uppladdnings ställe. GUD vad lugnt och skönt det är där. När man väl har kommit dit vill man ju aldrig åka hem. Jag längtar tills semestern nu, så jag få vara i stugan utan att behöva åka hem. Jag STORM TRIVS där!!!!
Det som är mest kult med våran dag i stugan idag är att jag och Krille trodde att vi skulle bara bli 3 som for dit. Typ han och jag och 4-åringen, men inte då?!   Först ringde vi till 11-åringen och skulle höra om hon och kompisen J ville följa med. Mycket konstigt....dom ville följa med. Sen ringer 14-åringen och talar om att hon och P ville också följa med ?!?!?! Jaha......det var ju bara och ringa till mamma och pappa och fråga ifall jag kunde ta deras bil också, eftersom vi blev lite många. Klart lilljänta fick låna bilen. Annars har jag snott den ( jag har extra nyckeln!! )
Skämt och sido....det blev 2 bilar till stugan i alla fall.
Sen har vi det är med eldningen i spisen......... Krille har tärrat mej ganska bra för min eldning, när jag rökfyllde halva köket. Det lixom rykte ut genom fönstret i stället för i skorstenen. Men efter idag tror jag inte att han inte kommer att säga så himla mycket. Han rökfyllde HELA köket!!!!! Vi fick öppna både fönstret och dörren för att vädra ut röken så man kunde vara inne. hehehehe.
Men efter att vi fick till det i spisen så eldade vi som fasiken. Det blev en temperatur på 30´c   SKÖNT!
Vi har bestämt oss för att inte göra nått i sommar på stugan utan vi ska bara vara där och slappa och mysa. Det kommer inte att bli några större problem för min del =)

Jaha....nu är det bara i morgon kvar som vi kan mysa med varandra. På måndag bär det iväg igen. Fan vad tiden har gått fort. Tiden lixom bara rinner iväg. Jag önskar faktiskt att han skulle kunna vara hemma en månad till. Jag tycker att det känns lite vemodigt faktiskt.

Ojdå...nu kommer snart grannarna på 107:an. Måste hoppa in i duschen. Jag luktar ungefär som att jag skulle ha hjälpt brandkåren med en släkning. ( Inte mej emot  hehehe )

Kommentarer
Postat av: Lillan

Du får mig att längta till "stugan". Men den har inte en lugnande inverkan på mig.. *ler*

2008-04-13 @ 00:05:35
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Grannen i 115

Mysigt med stugan.. snart slutar det att snöa hoppas ja.. snart är det sommar! Då kommer vi på en kaffe :-)
Kram grannen

2008-04-13 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0