Tappar livsgnistan.

I natt har jag inte sovit något vidare. Gick och lade mej vid 1:00 och vaknade sjöblöt i sängen vid 2:00. Hade fått feber och mådde piss. Sen kunde jag inte somna om. Sista gången jag tittade på kockan var den 05:00 och jag skulle upp 05:30 för att göra mej i ordning för att sticka på jobbet. Jag är INTE på jobbet idag. Jag fick så lov att ringa och sjukskriva mej idag. Men i morgon hade jag tänkt mej jobba i alla fall, för jag känner mej mycket bättre.

Just nu tycker jag nog att livet är lite skit. Jag har lixom ingenting att se fram emot. Men sånt försvinner ganska fort.
Det är bara att rycka sig i kragen och hitta gnistan igen. ( vart nu den har gömt sig ).


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Låter som det är dax för en kram i hissen snart!

2008-04-19 @ 14:15:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Usch då! Det låter inte så bra du! Men du...det är
ju snart sommar...eller ja maj först då .Vi kan se fram emot varmare kvällar så man slipper huttra på balkongen då man röker.Nåja...klen tröst kanske ...Vet så väl hur det kan kännas...som man är ensammast i hela världen!
KRAM!

2008-04-20 @ 06:28:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Mmm ringde igår och pratade men en kille vem det nu var? Han sa att det var tydligen dosan där man stoppar pengar
i som även hade brutits upp...ca tre veckor till sa han..

2008-04-20 @ 11:07:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0