tillbaka till verkligheten

Nu har Krille ringt och sms:at flera gånger i dag. Just nu sitter han på planet till Zhabarovvsk. Det tar ungefär 8 timmar att flyga dit från Moskva. Krille jobbar i en ( by) som heter Vanino. Det ligger bortomför....bortanför.....bort........ähh man åker förbi Kina. Ca 710 mil från Moskva. Förstår ni vad långt bort han är hemmifrån??? Men jag gillar hans små sms:meddelanden som han skickar.

Men i morgon går jag tillbaka till verkligheten i alla fall. Det betyder att jag börjar jobba igen efter min fotskada. Inte för att foten är bra men....ähh, va f*n. Vi får väll se hur länge den håller.
Fick reda på att min semester skulle jag få fr.o.m 28 Juli. Hallå?!?!?! Krille hinner ju fara tillbaka till Ryssland igen innan jag har fått semester. Det kommer bli en TUNG diskussion med någon!!!

Nu tänker jag ta på mej kläderna och gå ut en sväng med 4-åringen. Det är ju så härligt väder ute just nu, så man får ju passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0