Bara 40 dagar kvar =)

Idag har jag permanentat och klippt mormor. Hon blir så fin när hon är permanentad och sedan upplaggd på rullar.
Efter jag hade fixat till henne så blev vi bjudna på mat hos mamma och pappa. Fläsk och ny pärer med lök. JISSES VAD GOTT!!!

Sen blev det gärnet till 11-åringen och 14-åringens Gudmor L. Hon fyller år idag. GRATTIS!! Lite brun hon var då! Nyss hemkommen från Turkiet som hon har varit i 2veckor. Inte ett dugg BITTER!!!
När i helvete ska jag få åka utomlands då?!?! Typ...... ALDRIG!

I och för sig så tror jag heller att jag sparar till en motorcykel i stället ; )

I morgon så kommer nog min syster med familj och gästar överhelgen. Med henne så vet man ju inte om dom kommer förrens dom står i dörren. Så man ska inte ta för givet att dom kommer. Det liksom återstår att se =)

Hörde även att 14-åringens boyfriend kommer, samt även en kompis från Fränsta, men hon kommer nog på Lördag.

VÄLKOMMEN TILL FAM. B´s VANDRARHEM!!

Ja du krille vännen!! Nu är det bara 40 dagar kvar tills du kommer hem. Jag håller räkningen =)
Saknar dej jätte mycket!!!

Ja ja...i kväll ska det åtminstånde bli en tidig kväll hade jag tänkt mej

Kommentarer
Postat av: Pia

Mmm... fläsk och nypärer, vad gott. Nu måste jag nog fixa frukost.

2008-08-15 @ 07:34:50
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Lillan

Hej!

Får jag bo hos er i helgen, dom skall sanera min lägenhet från busungar så Mojjo får inte vara där.

2008-08-15 @ 10:52:32
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Lillan

Första gången du inte förstått min ironi?? skratta.

Om inte så kan du gärna få berätta var jag kan hitta någon som sanerar busungar!

2008-08-15 @ 17:43:02
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Lillan

Nä den skiten är nästa helg. Jag äter inte kräftor!

Inga saker som lever i vatten.. HUVVA!

Tacka vet jag mördade älgbebisar!

2008-08-15 @ 21:39:11
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0