Datorn är hämtad

I går var jag och hämtade Krilles dator som hårddisken krashade på efter 2 månaders användning. Det känns faktiskt ganska kul med en dator som man slipper vänta i flera minuter på innan en sida öppnar sig =)

Idag så blir det Birsta. Det ska inhandlas lite skolkläder samt lite mat. Jag tänkte bjuda grannarna på vån 4 på middag. Jag har inte en jäkla aning vad jag ska bjuda på, men jag kanske kommer på nått mens jag springer runt på nån affär.

Senare på eftermiddagen så är det fotboll. Ja...det är ingen match, utan bara träning i dag. Men på lördag är det match. Jag har inte den blekaste vilka dom spelar mot, men det brukar visa sig. JISSES!! vilken fotbolls mamma jag är........eehhhhh.

Nä, nu är det bäst att jag gör mej i ordning för Birsta besöket.

Kommentarer
Postat av: Pia

Min hårddisk kraschade också nu i sommras, så nu har jag en ny.

2008-08-20 @ 20:23:58
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

Kul att shoppa! Hoppas du gjorde några bra inköp!

Konstigt att ingen av mina barn spelar fotboll? Jag skulle ju vara en perfekt fotbollsmamma..konstigt det där..

2008-08-20 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0