En MYCKET regnig dag

Nu är jag tok less på detta pissande uppifrån. När kommer finvädret igen????
Är det meningen att det ska vara så här tills snön kommer?? då tror jag att jag grinar en skvätt!!!

Idag har 5-åringen fått varit på dagis i alla fall. Hon tycker faktiskt att det är mycket roligare att vara där, än vara med mej hemma?! Konstigt?!
Själv så uträttade jag alla ärenden som jag fick hoppa över igår.
I och för sig så gick ju dessa ärenden jäkligt fort, så jag kan ju inte klaga.

Nä, nu ska jag ta och titta klart på "allå allå emliga armen"

Va fan är det jag tittar på?????????
Nu skäms jag nästan, men jag orkar inte byta kanal.

Kommentarer
Postat av: Pia

Här är det sol idag :):):)

2008-08-29 @ 08:24:16
URL: http://piakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0