En tur med bilen (ensam!!)

Nu är jag hemkommen från en liten tur med bilen. Kände att jag behövde komma hemmifrån och vara alldeles själv en liten stund. Tänk vad lite som behövs för att ladda om batterierna.
Barnen....ja, barnen....5-åringen åker bil med grannarna mina ( sån bil vill jag också ha ), 11-åringen är hemma med sin kompis F som ska sova här, och 14-åringen med grabben sin skjutsade jag i väg till Vävland till kompisen E med grabb.
Så jag fick verkligen vara SJÄLV! Stereon på och gal för fulla hals ensam hehehehehe.

Ja du Krille!! Nu har jag provat P och H:s audi S3!!!  VILL HAAA!!!!!!!!!! Helvete vad den gick!! Snälla!! kan vi inte köpa en sån till mej. Den passar verkligen mej. Det stog verkligen JENNY på bilen!!

Ja just det ja..det var ju fotbollsmatch idag. 11-åringen spelade som en gud idag. Om man hade bara en liten uns av hennes kondis så skulle jag vara välldigt tacksam. Herre jisses vad hon sprang.
Dom vann med 1-0 mot SDFF. 
Ett tag tyckte jag att hon stog still, så jag ropade lite "lätt"
- RÖR PÅ BENEN LILLA FRÖKEN BERGLUND!!!

Gissa om jag blev populär??
Om blickar kunde döda...då hade jag redan varit begravd också.
JA!! jag har lovat att ALDRIG ropa så igen.

Ja vad ska jag göra nu då?? ja...vänta in 5-åringen som är ute och cruisa med grannarna i ny bilen. Dricka lite kaffe under tiden, vänta på att telefon ska ringa för jag har lovat grannen på 115 att hämta henne i INDAL i fall hon inte tar sig hem. Hon är på Härefestivalen. Jag har sagt åt henne på SKARPEN att hon INTE får ta nån svarttaxi hem!
Och sist men inte minst....vänta hem tonnåringarna.

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

HEJ min käre granne... jag jag skulle ha ringt dig.. jäklar vilken tid med buss till stan och sen taxi.. bättre att gett dig pengarna..

Men men när spriten går in går vettet helvete bort.

KRAMEN!

2008-08-24 @ 20:15:12
URL: http://joy71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0