Ett rent vardagsrum

I morse vaknade jag av att 5-åringarna var frukost sugen. Båda två har sovit som en stock i vardagsrummet på bäddsoffan.
H kom upp och drack lite kaffe med mej innan dom for till vårdcentralen med O. Där skulle hon få en remiss till sjukhuset ....stackars lillgumman.

Det var så här att....jag tvättade örat på henne i går kväll efter att jag hade plockat ut örhänget på henne. När jag tvättade baksidan på örat så ser jag att ploppen är INNE I ÖRAT!!! Alltså...ploppen har åkt in i hålet där örhänget sitter. Nu pratar vi om HELA PLOPPEN!!!!!!! Jag såg bara att det glimmade till lite. Stackars lilla vännen.

Men som sagt var så for dom in till sjukhuset och fick plocka ut ploppen i alla fall. Och det hade gått riktigt bra faktiskt. Lilla O var SÅ duktig.

Ja...själv så har jag städat vardagsrummet. GUD vad tråkigt jag tycker att det är, Jag tror att jag är riktigt allergisk mot damsugare, golvmoppar och damtrasor. Jag skulle gladeligen kunna leja bort allt detta till någon liten ryska. Jag kanske ska be Krille ta med en hem som kan springa runt här och städa, damma och tvätta.=)

Nä, nu ska jag ta och fika lite kvälls fika och stirra på dumburken ett tag.


Kommentarer
Postat av: grannen i 115

Stackars lilla O! Åh tack för visiten igår, mysigt! Jag hatar också att städa, fy fan va tråkigt.. Be Krille ta med två stycken.

Fan va kul att köra hoj idag, längtar tills vi kan köra! Kram grannen

2008-08-22 @ 23:10:14
Postat av: bempa

haha ska kolla efter 2st:D

2008-08-23 @ 03:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0