Första kompis övernattning =)

I dag är jag barnvakt åt grannarnas lilla tjej O. Den stackarn var jag ner i natt och drog ut ett örhänge som satt fast ordentligt. Örat var ordentligt infekterat, och örhänget måste ut. H höll på att tuppa av, så hon ringde och frågade om jag kunde komma och hjälpa henne. Själklart hjälper jag dom. P höll i och jag drog ut den.
Jag trodde att hon skulle hata mej för resten av sitt liv, men hon sa att hon var inte ens arg på mej..lillgumman.
Så idag när vi hämtade henne på dagis så for vi till Birsta och köpte ett halsband som hon ville ha för hon var ju så duktig i natt.
Så i kväll så ska dessa 5-åringar sova i vardagsrummet i bäddsoffan och mysa med chips och dricka och ha en riktig myskväll =)
Min 5-åring är riktigt glad att hennes bästa kompis ska sova över här hos henne. Det är ju första gången som en kompis sover över.

Jag sitter och väntar in 14-åringen också. Hon kommer hem idag från Fränsta. Jag hade tänkt att vi skulle åka och äta någonstans när hon kommer hem.

Nu ska jag ta och slö titta på tv:n en liten stund.

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

JA TUR att du finns, när tonnisen hade brutit nåt ett ben i sitt finger, löss, sår, ja name it, DU ÄR vår ala Örnen doktor :-)!!!!!!!!!

JA jag får också hem en tonnis..åh va roligt...

2008-08-21 @ 18:22:17
URL: http://joy71.blogg.se/
Postat av: Ann

Va fasen! Hädanefter ringer jag dej då ungaran har magsjuka och kräks på väggarna:))

Japp! Liiite av morsans humor har jag nog ärvt:))

2008-08-21 @ 20:26:10
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0