Fullt hus

Nu har syrran med familj kommit upp. Ja...dom kom i går kväll i och för sig. Själv släppte jag bara in dom och for iväg och åt med H och P. Jag hade städat hela dagen för Battats skull, så jag hade inte hunnit ätit nått, så MAX var SÅ välkommet .

Idag så blir det Selånger. Ska inte ha nått, men titta kan man alltid göra.
Syrran med fam har redan åkt. Men dom skulle till E först och dricka lite kaffe i hennes NYA lägenhet. Vi får väll se om vi träffas där inne i stället.

11-åringen ska till Bredsjön och kampa med systern till grannen min på 113. Ja grannen skulle visst med hon också =)
Så hon håller på att packa och gör sig i ordning för resan.

14-åringen sover fortfarande, samt även boyfrienden. Dom ska snart väckas upp....HEHEHEHE....
Dom ska väll på Selånger i kväll kan jag tänka mej.

5-åringen har precis pratat med Krille. Hon vill åka karuseller. Det får väll bli nån liten karusell =).
Hon skanar sin kompis O.  5-åringen tycker att hon kan komma hem nu!

Nä nu ska jag ta och göra mej i ordning också. Man måste försöka att snygga till sig.......ja ja det behövs igentligen inte...men endå.

Kommentarer
Postat av: bempa

saknar er. har svårt att sova pga tandvärk. men i morron blis det bättre. ska vara hos Rysska tandläkaren om 9tim. så ja ska försöka sova lite

2008-08-16 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0