Herregud....

Nu bloggar jag mitt i natten igen =)

Ja ja...jag har i alla fall skjutsat 14-åringen och boyfrienden till Fränsta. Fick kaffe där av föräldrarna åt boyfrienden. Trevliga personer, lättsam som tusan.

Annars har jag faktiskt bara haft ryggläge hela dan i dag. Jag måste säga att det var faktiskt jäkligt skönt. Det är inte ofta som hela dagen går åt till att ligga på rygg och slö titta på tv:n. Inte blev jag nå piggare av det heller. Jag tror inte att jag har varit så trött någongång som jag har varit i dag. Men det gör inget ; )

I morgon har vi inget inplanerat. Kanske måste tvätta lite. Jag tror att ALLA har ont om kläder snart.
Så får det nog bli...en tvätt dag helt enkelt.

Om jag känner mej själv så kommer den lilla planeringen inte att hållas. Jag kommer att hitta på nått roligare att göra. Inte för att jag vet vad, men nått annat än tvätta.....lugn bara...

Nä, nu ska jag ta och lägga mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0