Jag har fått en ny IDOL!!!

Nu har jag suttit som ett KLISTER MÄRKE på min granne igen. Stackars P!!
Så nu har jag bättrat på min träningsvärk =) Jag har åkt MC. Alltid lika trevligt.
P lovade mej att jag skulle ha nått att skriva i bloggen efter denna kväll och........HAHAHAHAHAHAHA.......nog fan gav han mej nått att skriva om!!!

Det gick:

1. SKIT FORT
2. PÅ BAKHJULET ( så ofta att jag slutade skrika till och med )
3: OCH SÅ BLEV DET SKIT DYRT ( heheheheheh )

Vi åkte ut till Skatan , ( ofta väldigt fort och mycket på bakhjulet!!  Jag skulle vänja mej, sa P =) Det var här jag insåg att det lönade sig inte att skrika =))) bara att hålla i sig, ) och tog en kaffe där. Oj vad fint det var. Dit skulle man ha varit oftare. Sen åkte vi till........öhh.....ett annat ställe, där var det riktigt fint. Dit skulle man ha varit ut och ätit någon gång. Men jag lider av alzeimers så jag kommer inte ihåg vad stället heter bara.

Det är ju igentligen helt otroligt att jag inte har varit ut dit, jag menar att det är ju inte så långt, men man är ju ganska inskränkt....man åker ju inte runt på hemma plan och kikar lite. Det gör man ju när man är pensionär. Men jag kanske ska ta och göra det, jag håller ju på att plocka lite pensionärs poäng ju, så varför inte åka dit ut och fika eller äta ?!?!

Det var sen när vi skulle åka hem som det blev lite spännande ....kanske lite väl spännande... eller vad säger du P???
Det är då fan första gången (jag) har blivit tagen av civilarna. Det blev DYRT!!!

P sa tidigare under färden att det skulle vara kul att sätta på mej en pulsmätare!! Den skulle nog ha slagit runt om jag hade haft på mej den då!!
Det var HÄR som P.S blev min nya IDOL!!!  Ja....han var ju så jäkla lugn. Själv tog jag en CIGG!!  var inte nervös.....jo, kanske lite....för P skull.
Men sen bar det iväg hemmåt.....på motorcykeln... Trodde ett tag att vi skulle få lämna den och klacka hem.

( Hoppas att man får följa med fler gånger, jag höjer ju min nerv gräns för varje gång jag åker. Jag måste ju ha nått höjden nu, eller?!?! )  

Jag har i alla fall haft en riktigt kul OCH spännande kväll!!

TACK FÖR ATT NI FINNS  P OCH H !!

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

Jenny vad håller du på med?! Vadå civilarna? Gick det för fort? Jösses! Nä tacka vet jag att du åker med mig, jag kör ju som en pensionär :-)

Kram grannen

2008-08-10 @ 11:04:09
URL: http://joy71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0