Jag har plockat pensionärspoäng!!

Jag har varit på bilbingo med grannen 2 våningar under. Det var faktiskt roligt FAST jag inte vann nått.Lite irriterande var det ju när man sitter med ett nummer ifrån och nån jäkla ( PIIIIIP ) tutar med sin bil.
Annars har dagen varit rätt lugn. Har inte gjort så mycket.

Krille!!! Nu skulle jag behöva dej hemma, för nu är det avlusning här hemma. Nja...det är bara 11-åringen som måste avlusas. Jag har inte hittat några löss, men äggen. Inte många men...ÄNDÅ!!!!

Nä nu ska jag hjälpa 11-åringen med håret så vi får bort fanskapet!!!

Kommentarer
Postat av: Inger

Du vet väl om att det finns en luskam att skicka efter så man bara behöver kamma. Ingen smet i håret

2008-08-07 @ 05:38:15
Postat av: dotra din;)

äkligt äkligt äkligt :(

2008-08-07 @ 06:45:53
URL: http://jevb.blogg.se/
Postat av: Lillan

Misstänker att Inger är min underbara mor. Jag har en sån kam som hon har köpt, du kan få låna den.

2008-08-07 @ 10:18:25
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0