Krille har farit till Korea!

Ja, nu har Krille farit till Korea i en vecka för att förnya sitt Ryska visum, så nu kan jag inte prata med honom så länge han är där. Lite tråkigt tycker jag.
Sen tog han och sa att dom INTE kommer hem den 23:e September utan nångång i Oktober i stället. KUL!!!
Men men....det är väll kanske bättre att som får så mycket som möjligt gjort innan det blir så förbaskat kallt där. Men jag hade ju verkligen sett fram emot att han kom hem i September.

Idag vurpade 14-åringens bästa kompis med moppen i Timrå. Det gick som tur var ganska bra. Inget ben brutet, men en liten ambulans färd blev det i alla fall. Det hade ju kunnat gå riktigt illa, men hon hade tur.

Fick ju åka till stan och hämta kompisens pojkvän och skjutsa upp honom till sjukhuset, så då passade vi på att hälsa på lillgumman.

Ja..här ligger lilgumman och väntar på ambulansen som kom efter hur länge som helst.
Foto: Torbjörn Elverheim
Ja, jag sitter framför henne mot vägen i den blåa jackan och fixerar hennes nacke. Brandmännen hade ingen krage som passade, så dom undrade om det var någon som visste hur man gör.
Jo, jag jobbar ju med sånt hela dagarna ( när jag inte är sjukskriven ), och denna gång så gjorde jag det gladeligen eftersom det gällde ju en "släkting".

Nä, nu är klockan så där jäkla mycket igen så nu tänker jag hoppa ner på min tempurmadrass.

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!

Då har vi en deal!;))

Usch då.Tänkte då jag såg om olyckan "att hoppas det inte är någon man känner" Skönt det verkar ha gått bra i alla fall!

Ja du verkar ta hand om både grannar med öron och barn med mopeder! att jag inte tänkte på att ringa dej då min böld i rumpan var som värst;))



OKTOBER!? Näe! Stackars dej! Jaja han med men mest dej;)

2008-08-28 @ 05:53:35
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

Misstänkte att de va nån E1 kände. Än en gång är jag glad att du finns i mitt liv när jag behöver råd ang sjukdommar mm.

2008-08-28 @ 09:07:25
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Ann

HAhahah! Jag får tänka på det nästa gång....vilket jag hoppas inte händer igen!

2008-08-28 @ 09:58:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

Tack för att du tog hand om lillgumman åt mig:-)

KRAMAR! B

2008-08-28 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0