Lördagen har är snart slut

Ja i morse var det fotbollsmatch igen på Kuben plan mot SDFF. Gick ju INTE så bra idag. Flickorna förlorade med 3-0
Men det är bara att ta nya tag tills nästa match =)

Efter denna förlust åkte vi hem och själv hoppade jag i badkaret en LÅÅÅÅNG stund. Mycket skönt!!
Sen bar det av till mamma med 5-åringen för då blev det lite MC åkning. JA.....mamma fick vara barnvakt medans JAG åkte MC =) TACK MAMMA FÖR DET =)
Jag tog och åkte med H idag. Hon säger att hon är SÅ DÅLIG på att skjutsa, men där har hon SÅÅÅ fel. Hon är jätte duktig, så det så!!! För mej så kändes det jäkligt tryggt bakom henne.
Vi tog och åkte till Juniskär och tog en kaffe. Jätte mysigt ställe. Jag hade ju inte varit där heller så!! Jo....jag och Krille har varit där och tittat på skotrar en gång, men det räknas inte!
Sen blev det åkning med P. Jodå.....jag känner mej jäkligt trygg bakom honom också. hahahahaha
Jag tror att jag har kommit på tekniken för att hålla fast mej när det går på bakhjulet nu, så nu känner jag mej inte så rädd länger, hahahaha det känns tryggt!! Jag har lixom...vant mej...om man kan säga så?!

- Du måste vänja dej!!!!!

var det inte så du sa P??? =)))

Men det har tagit mååånnngggaaa framhjulslyft för att vänja mej!!!!
Måste ta med mej kameran nästa gång, för man vet aldrig....H kanske sliter upp sin på bakhjulet hon med och då måste man ju få det på film eller kort =)))
Du får låna mina handskar H, hahahahahah Det var ju dom som det berodde på ju.. hahahaha.
Men det är alltid lika roligt att åka med er. Mycket tok och mycket skratt.
Det gör att det lättare för mej att vara utan Krille, för vissa dagar saknar jag honom SÅÅ mycket , så jag vet inte vart jag ska ta vägen...hhmmm. MEN så ringer ni och jag får nått annat att tänka på ;-) 
Hur i helvete ska jag någonsin kunna gengälda er?!?!?!

Nä, nu blir det en stund framför tv:n igen och sen tempuren.


Krille! Nu tycker jag att du kan komma hem!!! Jag längtar så jävla mycket efter dej, så du anar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0