Migrän anfall

JISSES!!! vilken huvudvärk jag vaknade med vid 3 tiden i natt. Det var så illa att jag fick kliva upp och gå på toa och få lite havsutsikt ett tag. Det var länge sedan jag behövde kräkas av huvudvärken i alla fall. Men det anade jag faktiskt, eftersom jag gav bort den enda migräntabletten till 14-åringens boyfriend i helgen.
Men nu känns det mycket bättre. Jag känner att det bankar lite lätt bara, men ABSOLUT inte som i natt.
Som tur var så sov 5-åringen över hos kompisen O inatt. H skulle ta med henne och lämna dom på dagis.
Dom tyckte att jag skulle få en sovmorgon. Dom är så otroligt snälla!! men dom skulle bara veta  vilken huvudvärk jag fick i stället. Det var lixom tacken för att dom tog henne så jag skulle få sova som en stock och slippa kliva upp i morse.
Men men...

Nä nu ska jag ta och klä på mej och springa över till grannen på 107:an och få en kopp kaffe av henne. Sen bär det av till stan och kolla på mc kläder. Det är ju 20-50% rabatt på alla kläder. Jag får se om det är några som passar. I så fall så slår jag till på ett sett. Plus en hjälm måste jag ha. Men vi får se vad dom har att erbjuda.

Krille! det är ju ganska bra om åtminnstånde ena av oss har grejjorna till nästa sommar. vägrar att låna kläder och hjälm på skolan.  Dom är ju alldeles ner SVETTAD!! samt hjälmen....LÖSS!!!!
Nä, det får bli egna grejjor.

Kommentarer
Postat av: bempa

hoppas att migränen blir bättre. Det är ju perfekt att köpa mc kläder på hösten 20-50%. Älskar dej

2008-08-26 @ 12:45:25
Postat av: emelia

hahah hoppas du hittar något mamma :) jaa fyfan vi vill inga löss ha! :D älskar dej mamma <3<3

2008-08-26 @ 14:35:44
Postat av: Pia

Fy faan för migrän. Jag kan också få det ibland, tack och lov sällan. Det är en sån fruktansvärd smärta.

2008-08-26 @ 22:12:25
URL: http://piakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0