Mina nya kläder...invigd och klar =))

Här Krille...här är jag med mina nya kläder. Ohyggligt sköna måste jag säga! Ja...jag är jäkligt nöjd kan man väll också säga =))
öhh...ser inte alls som jag är kommer från rymden....hahahaha



Måste bara få visa grannen jag limmar fast mej på....så här gör han INTE när jag sitter bakom.



Ok, lite ego måste jag få vara. Håll med då Krille....visst är jackan jäkligt snygg!?




JA!!! jag vet....jag har klistrat fast mej bakom stackarn!!!



Ja Krille...jag har det inte så jäkla tråkigt när du är i Ryssland. Grannarna tar med mej ut och luftar mej i mellan åt
Jag tycker fortfarande att det är otäckt att åka på bakhjulet, men det går lixom bättre och bättre. Som sagt var så har jag slutat att skrika.....det hjälpte inte =)))) Nu håller jag i mej som fan bara. Men det går längre och längre på detta bakhjul, men rädd är jag inte!!!!
Jag kommer att bli en jävel att åka på bakhjulet som P spätta.
Vi försökte att få H att åka på bakhjulet men........hon hade fel handskar helt enkelt =)))

Ja mina kära grannar...Ni  ska ha ett stort TACK som orkar ha med mej överallt. Och även ett stort tack för hjälpen av mc kläder.

Krille!! glöm nu inte att SENAST den 9 Oktober MÅSTE du vara hemma!! Älskar dej och ha det nu så bra i Korea.

Kommentarer
Postat av: p & h

jo du jenny det var skitsnygga kläder du fick tag på till otroligt bra pris. för det är inga budget kläder du köte precis utan kvalitet saker..(lite avis på din hjälm =)..(ps.när ska krille få sina kläder då??? vill verkligen köra lite mc med honom....)senast våren 2009 SKA ni ha fixat mc kort så vi kan åka mc semester!!!

Postat av: bempa

kanon snygga. älskar dej. hörs när jag kommer hem från korea

2008-08-27 @ 03:05:24
Postat av: Ann

God morgon sköna Frun! WOW! VIlken tjej! :) Kanonsnyggt!

2008-08-27 @ 05:56:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

Nästan lite sugen på att klämma på din MC-rumpa men det hade varit incest.

Skämt och sido, fan va avundsjuk jag blir på dig!!!

Nästa år ska jag också ta MC-kort.

2008-08-27 @ 08:24:34
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0