Mitt Norden cup och Bröllop

I helgen har det varit fotboll för hela slanten. 11-åringen har spelat fotboll för full hals. Tyvärr åkte dom ut i kvarsfinalen tror jag. ( jag har lite dålig koll på sånt, jag är ju ingen fotbollsmamma att skryta över ). Men hon tyckte att det hade varit kul i alla fall, fast dom åkte ur, och det är huvudsaken.

Igår var vi på Bröllop. Det var en killkompis till mej och Krille som gifte sig. Jisses vad vacker dom var. Efteråt blev det bröllopsmiddag på "old Falow". Där var det otroligt vackert. Efter att vi hade fått nått att fukta strupen med så anlände brudparet och vi fick sätta oss till bord. En otroligt god middag serverades. Sen blev det party för hela slanten. Själv var jag chaufför och såg till att ett par av våra kompisar kom hem helskinnad. Vi var hemma strax efter 03:00.

Jag tror nog att våran 14-åring fick en chock!! Hon följde med på bröllopet och på festen efteråt. Det var just på festen hon fick chocken. Ju mer folket drack, ju mer luftgitarr spelades det. Ja..jag skrattade nog lika mycket som hon. Sen dansade ju folk!!!!! Ju mer sprit i kroppen dom fick, ju mer trodde dom att de var Madonna eller nån. 14-åringen skämdes nog ganska mycket över folkets beteenden. Men kul hade vi!!!

Dagen i dag har vi inte gjort så mycket. 5-åringen har kommit hem från mormor och morfars stuga. Dom hade fiskat, och 5-åringen hade fått 2 aborrar. Hon var mäktigt stolt när hon kom hem.

I morgon ska jag nog också ta det lugnt. Jag måste till jobbet fram och tillbaka. Måste dit med sjukintyget. Men det kommer att gå fort!!

Jag har precis pratat med Krille. Det var så skönt och höra hans röst. Jag saknade honom så otroligt mycket igår på bröllopet. Tänkte på honom hela tiden nästan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0