Ny dag, nya upptåg!

Ja idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. JO, jag tror minsann att jag ska följa med H och P till Sättna.
Okej......jag vet.......limma fast mej på grannen igen.....MEN JAG MÅSTE JU!!!!

Men jag hoppas att det INTE blir lika spännande som sist =))

Igår så var jag barnvakt i stället, så grannarna fick åka lite själv. ( egen tid ) annars så blir dom ju döless på mej.
Helt underbart att ha dom där två 5-åringarna tillsammans Dom lekte hela tiden så jag märkte aldrig av dom nått.

Jag hade lilla M åt min Kusin också. Hon var jätte snäll och riktigt rolig igår kväll. Jag lärde henne att när man frågar henne hur gammal hennes mamma är så svara hon: - GAMMAL!!!

14-åringen har varit på Takida igår. Efter det for hon till Fränsta. Hon skulle komma hem idag
Hoppas att hon har haft det kul!!

Nä, nu ska jag ta och hoppa i badkaret en liten stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0