På bakhjulet och skit fort!!!!

Herre jävlar vad jag har hållt i mej i grannen. Jag har nog inte hållit i någon annan så jävla hårt eller suttit fast klistrad vid någan annan än Krille pojken tror jag =)). Men herr P har jag verkligen kramat hårt nu.

Ja, nu pratar vi om motorcykel åkning då...inget annat!!!
Jag fick förfrågan om jag ville hänga på grannarna på en liten tur, och jag var ju inte sen och tacka ja ; ). 14-åringen fick lov att vara barnvakt åt våra 5-åringar. Det var ju inga problem.
Jag är ju inte åkrädd för fem öre, MEN........BAKHJULET!!!!.......jag tycker att det är jävla otäckt. Jag skulle bara slå P lite lätt på magen.....men där slog inte jag!!!! Jag lappa på lite längre ner, så nu lär inte lilla O få några syskon.

FÖRLÅT P. DET VAR INTE MENINGEN!!!!

Krille! Jag tror att jag kanske har sabbat hjälpen till köket.....ehh...

Nej då, han sa att det var lugnt.  STACKARN!!!

Han gav igen på motorvägen lovar jag. Fråga mej inte hur fort det gick!! Men fan vad jag fick hålla i  mej.

Men riktigt kul måste jag säga. P och H hade en kompis som ska köra upp för MC till veckan, så dom ( vi ) for till övningsbanan och visade honom hur man skulle köra vid uppkörningen. Killen var ju riktigt duktig. Lär ju inte bli några större problem för honom. Själv tycker jag att det inte ser så jävla enkelt ut.
Men som sagt.....vad är en bal på slottet???

Nä, nu ska jag ta och lägga mej ner med stor tjejerna framför en film och vila armarna. Jag känner att jag kommer att ha en härlig träningsvärk i dom i morgon.
Stackars P. Jag var nog riktigt nära och fixa en riktig tjej midja på honom ett tag  hahahaha....

Har man tur så kanske man kan få följa med nån fler gång.....

Tack ännu en gång, underbara grannar på vån 4!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jo, jag kan visst bli arg, men jag blir det ytterst sällan. En gång om året brukar jag ladda ur, det räcker för mig :P

2008-08-05 @ 12:14:42
URL: http://emmelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0