Sättna....

Ja...där går det jävligt fort. Jag kan lova att jag var riktigt glad att man fick hoppa av innan.

Men det var bra att jag fick se banan man kör upp på. H visade mej precis hur man skulle göra. KANON! Det såg faktiskt lite enklare där än det gjorde på träningsbana i stan. Där var det så jäkla smalt.

Hur gick själva resan då????

Jo...det gick riktigt bra idag HAHAHAHA  Jag slog P bara 2 gånger tror jag. Sen så fick jag säga åt honom att sacka på farten liiiiiiiiiteeeeee. Jag  har så förbannat svårt att hålla fast mej när det går 200km och över. Jag skulle behöva en sele som jag spänner fast mej i P med. Mina 55kg är ju inte så mycket att komma med i dessa farter. Det har jag ju insett i alla fall. =)) Jag liksom lättar från sadeln och sen åker jag bakåt. OTÄCKT!!!
P bara skrattar åt mej.  Som tur är har jag lov av H att jag får slå P hur mycket jag vill. Det har jag tagit fasta vid. Jag slår, men han har ju sånna skydd på sig så han märker ju inte det.....SYND!!!

Nä nu ska jag laga en riktigt sen middag.

Kommentarer
Postat av: bempa

Låter som ni har kul. Ja vill oxå vara med er:)

2008-08-11 @ 11:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0