Till stugan

I dag har jag varit till stugan och klippt gräsmattan...eller rättare sagt pappa har klippt gräsmattan. Jag mamma och mormor har plockat bort alla bär på buskarna och trädet, så nu kan mamma göra lite sylt och saft till oss.
Som vanligt var det kanon väder, och solen sken över oss i stugan =)

Sen vart det lixom kväll på en gång. Var ner till grannarna och drack lite kaffe med H. Alltid lika trevligt.

Tack Krille för samtalet via skypen...sånt värmer ; p Samma i morgon eller ???  hehehehe
Älskar dej otroligt mycket!!

Kommentarer
Postat av: dotra din

man mamma de där var de sorgligaste jag nånsin har hör :'(

snälla mamma vad ska jag göra för att få åka ?? :O<3

2008-08-25 @ 12:43:58
URL: http://jevb.blogg.se/
Postat av: Anonym

men mamma de där var de sorgligaste jag nånsis har hört!! :'(

snälla mor vad ska jag göra för att få åka? :O<3

2008-08-25 @ 12:45:14
Postat av: jag kan vara dum även fasst jag är snäll :P ( emelia)

jag älskar dej mamma, jag lovar att jag ska bättra mej å prata med dej så de inte bli någe missförstånd :D

2008-08-25 @ 17:25:43
URL: http://jevb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0