Träningsvärk som heter duga

Ja, idag har jag inte gjort nått speciellt eftersom jag har en sån jävla träningsvärk i armarna efter gårdagens mc åkning.

Som tack för träningsvärken tog jag och bjöd mina underbara grannar på middag. Det blev " kassler i chiligrädde, potatis och en grönsallad till. Efter middagen blev det kaffe och kladdkaka. "  Mycket gott!!

Jo...annars har vi försökt att plocka undan här hemma. Det är riktigt nödvändigt faktiskt.
Sen har jag ju hjälpt min kompis B och lusat av hennes 11-åring. Herre jisses!!! nu börjar det där helvetet igen. Ja ja...jag ska dit senare ikväll och ta ur medlet och gå igenom hennes hår så att allt är borta.

I morgon ska jag åka och titta på golv och kakel igen, men denna gång ska jag ta med mig min granne H. Jag kan verkligen behöva henne som bollplank och smakråd på vad som passar och inte passar. 

Annars vet jag inte så mycket mer.....5-åringen har varit på dagis idag. Det var kanske på tiden. Hon har inte varit där sen mitten på Juni. Ganska skönt också kan jag medge. Lite sovmorgnar här och där =) Men nu är det slut med det!!! Nu ska det upp på morron och kanske förhoppningsvis bättre tider i säng. Men det är ju så jäkla tråkigt.

Nä nu ska jag lägga en liten tjurig 5-åring som inte har fattat att det är JAG som bestämmer och INTE hon!!!!

Ja du Krille, nu är det BARA 49 dagar kvar tills du kommer hem =))

Kommentarer
Postat av: Lillan

Va vill du ha för färg?

http://sandsten.blogg.se/test

2008-08-05 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0