Vilken dö tråkig dag....

Vad har jag gjort idag då???

Jo, jag lämnade 5-åringen på dagis, sen for jag direkt till körskolan i ett par timmar. Jag ska dit i morgon också.
Sen hem....fixade middag......lade mej på golvet i sittpuffarna och stirrade på dumburken ett tag.
Då ringde min käre mor.
Hon hade tappat bort bilnyckeln till pappas bil inne på IKEA!!!! hahahahaha

-  Snälla Jenny, nu ska du få göra mamma en riktig stor tjänst.
Jaha tänkte jag, nu är hon i skogen och får inte igång bilen.

- Far hem och hämta extra nyckeln till pappas bil och kom bort med den till mej......jag har tappat bort nyckeln inne på Ikea!!

Jag höll på att skratta ihjäl mej!!

Som en god dotter så naturligtvis fixade jag det. Sen följde jag med dom till Mosters lilla och tittade på hennes lägenhet. Jätte liten var den , men den blir perfekt åt henne. Kanon läge tyckte jag.

Nä, nu när man har varit till H och fått sig lite kaffe är det dax att lägga 5-åringen. Hon ska ju upp på dagis i morgon, och jag ska ju tillkörskolan igen =(  TUNGT!!!

JA JA...

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

Jösses vad du står i.. och vad du åker hoj nu för tiden.. lycka till på körskolan :-)

Kram B

2008-08-12 @ 21:04:39
URL: http://joy71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0