Alla hjärtansdags mys....moahahaha!!!!!

Ja, till mamma på middag blev det i alla fall. Pärer, Stek och sås med kokta morötter till. Kanon gott! Till efterrätt så hade hon gjort Klappgröt. Den var enormt god!! Hon ringde mej på jobbet och tyckte att vi kunde komma och äta middag med henne =). Det gjorde vi så gärna så. Farsgubben jobbade kvällen i kväll och det är ju alltid lite roligare att äta med lite sällskap.

Som sagt var, tjejerna for på hockey med min kusin och hennes karl / grabb / pojk / kille.....ähh GUBBE ( hihihi ) och själv var jag och 4-åringen hemma och var barnvakt åt kusinbarnet istället. Vi tre hade alla hjärtansdags mys i alla fall. Hon är en liten rolig 2-åring. Hon grinar som om kniven satt i henne ända tills hon hör att hennes mamma inte hör henne mer, då torkar hon bort tårarna och börjar leka istället =))
När 2-åringen blev trött så ville hon sitta i mitt knä i soffan, men jag hade tänkt hålla henne vaken tills dom kom och skulle hämta henne, men... what in hell!!! Det sket vi i rent ut sagt. Hon däckade som en klubbad säl i mina knän.

I morgon ska jag å 4-åringen gå på badhuset och bada. 4-åringen har varit som en ängel hela dan. I och för sig så har jag hotat med att det inte blir nått bad om hon inte är snäll. Är hon som hon har varit idag så skulle jag kunna bada med henne varje dag.

Förlåt Krille att jag inte hann prata med dig, men jag tycker att det är oartigt att prata i telefon, speciellt när det är någon ny här och hälsar på. Jag tar igen det i morgon. Vi går inte och badar före innan vi har pratat med dej =)
Glad alla hjärtansdag på dej vännen!  Älskar dej Krillepojken!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Han går under namnet gubbvän. *ler*

2008-02-17 @ 20:12:10
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0