Äntligen hemma!

Just nu tycker jag att det är riktigt skönt att vara hemma. Det har inte varit så mycket på jobbet idag, men jag har en sån förbannad huvudvärk så jag tror att hjärnan ska sprängas.

Mamma har varit här idag  och suttit barnvakt till flickorna. Eftersom jag jobbar en dag tur i morgon så ska ju 4-åringen upp 5:00, så då är hon här så hon kan lägga henne i tid. Annars så kommer jag och hämtar henne runt 22:00-22:30 och då hamnar hon inte i säng förren 23-23:30, och då är hon inte så pigg som jag vill att hon ska vara vid 5:00-tiden. Dom gånger hon har hamnat i säng vid den tiden har jag fått klä på en sovande tjej, och hon vägrar allt jag ber henne om. Typ ta på sig ytterkläderna brukar vara ett rent helvete. Men men...


Nä nu ska jag ta mej lite fika och krypa ner i säng tror jag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0