Fortfarande förskylld!

Idag har man inte gjort många knop kan jag lova. En Ibumetin och sedan skyndade jag att plocka ihop lite här hemma innan Ibumetinet slutade att verka.
Jag har även skjutsat lilla 4-åringen till mamma och pappa eftersom jag ska jobba i morgonbitti. Såg slutet av melodi festivalen där. Helt otroligt att Christer Sjögren gick vidare?!?! Samtidigt kan jag tycka att det var lite roligt också. Karl stackarn är ju snart 60 år!! Ingen dålig debut i schlager världen =)).
Nä, nu ska man ta sig en till Ibumetin så att febern går ner lite så man kan sova, ska ju kliva upp 5:30,  jobba till 15:30,  sen är jag ju ledig en dag så man kan kurera sig lite. Inte för att jag tror att jag hinner att kurera mig på en dag, men va fan...shit happens. Jag får i alla fall sova ensam i sängen i natt, och bara det är ju ett spa för mej just nu =))).

Längtar tills du kommer hem just nu!!! Det är ju BARA 38 dagar kvar nu ( IRONISK!! ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0