Hellre röd än vit!!

Efter en HÅRD arbetsdag och hämtning av en instabil 4-åring ( hon får utbrott stup i kvarten ) så tänker jag stjäla grannfruns soltid ikväll. Hon fick jobba kvällen i kväll så hon kommer att missa soltiden ändå, så det gör inget =)). Nä, ärligt talat så sa hon att jag kunde ta hennes soltid i fall jag ville, och det vill jag ju naturligt vis. Jag tror att jag kanske kan sola ut förskylningen och svettas ut febern, om jag har tur.
Som tur är hade min älskade mamma och pappa fixat middag tills jag skulle hämta 4-åringen. Jag ilade fort som fan hem och hämtade dom andra två med varsin kompis ( var nog inte vad mamma hade tänkt sig, men men ),och utfodrade dom med. Renkött med sås och pärer..OHYGGLIGT VAD GOTT DET VAR!!!!
Nu har vi kommit hem och även ungdomsgården här hemma har visst öppnat=))) Lägenheten är fullt med tonnisar. Jag tror att jag måste fixa till en liten hångelhörna här hemma... hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0