Hos grannen och fikar på hennes kaffe (hehehehe)

Ja, just nu är jag hos grannfrun och dricker lite java. Kanongott!! Ärligt så har jag tjuvlånat hennes dator medans hon diskar. Ja, det är hon som är diskmaskinen här i huset. Lugn du herr W....det är du som tar över disken när du kommer hem HAHAHAHA. Vilken tur du har Krille att vi har diskmaskin hemma, så du behöver bara ta hand om barnen när du kommer hem. Ja just det ja...middagarna också blir dina i en månads tid.
Annars har vi inte gjort så mycket idag. 14-åringen är just nu på hockey. Timrå-Modo. Jag har hört att det skulle vara fullsatt på isladan idag, så planka in skulle var ingen idé, så 14-åringen lånade pengar av sin kära kompis E så dom kunde betala in sig i stället. Nä nu tror jag snart att grannen har diskat färdigt så det är bäst att jag loggar ut innan hon lyfter bort mej i håret och jag får data förbud här i 1 vecka. Jag tror att det är balkongen som drar ganska mycket just nu. Vi ska nu ut och lufta oss lite och känna på det svenska vinterkvälls vädret i ca 7 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0