Kulinarisk middag?!?!

Fy f-n vad dålig fantasi jag har just nu. Ingen middags fantasi heller. Det börjar bli jävligt enformig mat här hemma. Barna kommer snart få skörbjugg eller rännskita...ett av dom. Middagen i dag bestod av uppstekta pärer och FISKPINNAR?!?!?!?!?!?!      HALLÅ!!!!!    ja jag vet....inte det mest bästa ihopsatta middag man kan göra, men ungarna åt i alla fall, och dom behövde ju inte gå hungriga. Jag måste nog  ta fram en kokbok och komma på nått mer fantasifullare.
I dag har jag varit och solat med 14-åringen. Det var faktiskt jäkligt skönt. Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Lite små tråkigt kanske men men...som sagt.. vad är en bal på slottet??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0