Måste kanske in i 2000-talet jag med =)

Jaha...ännu en dag med en liten sjuk 4-åring, men nu är det på bättrings vägen i alla fall. Lite pencillin och andra behövande grejor så blir det dagis på Onsdag och jag får återgå till arbetet. Jag tycker ju inte att det är så kul att vara hemma med sjuklingar....men men.
4-åringen står för tillfället och vrålar Ugglas  " Du är grejen, värsta grymma tjejen" i Sing star. Dom andra två väntar jag hem om en stund. Dom går i skolan. Jag har en tonnis och en som tror att hon är en tonnis fast hon bara är 11 år.
Jaha, dagen består av: 

* Prata med min älskade make som jobbar på andra sidan jorden. Han jobbar på andra sidan Ryssland mot Kinesiska gränsen i en stad som heter Vanino. Han kommer hem dan innan jag fyller år om dom inte tar fel flyg igen =) Det betyder till Påsk ( inte lika kul )

* 11-åringen har fotbollsträning i dag, så skjutsa henne till hallen, fast middag först så klart!

* Kaffe hos grannen ( min perka har exploderat, så jag våldgästar grannen stup i kvarten )
 
* Sen får vi se =)

Nu får ni ha det så bra gott folk .

Älskar dej Bempa


Kommentarer
Postat av: Lillan

En annan version av Jenny, en snäll och kärleksfull. PUSS

2008-02-05 @ 13:04:11
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0