Ned räkning =)

Ja, nu har jag bara 4 dagar kvar innan jag har 1 dag ledigt. Jag har lixom räknat ut att jag har 2 dagar ledigt på 17 dagar. Är det normalt??? NÄÄÄ!!!! det kan det inte vara.

Nu ikväll har jag skjutsat grannen med sin syster till Södra Berget. Dom skulle gå och se "Smokey". Jag har även sagt åt dom att dom ska ringa mej när dom vill hem inatt. Jag fick ju säga åt dom på skarpen! INGEN SVART TAXI!! DET ÄR OLAGLIGT!  Nä då, jag skämtar bara. Jag vill att dom kommer hem helskinnad bara =).

14-åringen med kompisen EB har precis gått ut genom dörren. Dom skulle på disco i kväll. Hoppas att dom får kul.
11-åringen med kompisen ET har gått och handlat lite godis, så dom kommer nog alldeles strax.
4-åringen är hos Farmor och Farfar tills i morgon eftermiddag. Jag åker och hämtar henne efter jobbet.
Så nu sitter jag här ( ensam, ful och dum ) men ack så tyst och skönt =)

Nä nu ska det bli lite tv tittande och sedan ska jag försöka att vila lite innan jag ska hämta party brudarna i stan =)))

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj! va jag känner igen mej...att inte vi planera kvällen ihop, DU O JA..älsta barnet krogen,yngsta hos grannen o Gubben i Brazil...tack för lånet av skoterdress,ja hadde helt annat märke på skotern...ha ha/eva

2008-02-23 @ 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0