Norrlandsguld! Om man vill "va för sig själv" för en stund

Jag önskar mig lite tid för mig själv. Den stunden jag är för mig själv har varit i solariumet i ca20 minuter i 2dagar.
Jag känner mig inte riktigt kry ännu. Idag hade jag fortfarande en jäkla huvudvärk på jobbet,  (gick inte över från igår) och då blir det så tung jobbat. I morgon ska jag vara ansvarig för köket. Det ska bli ganska skönt tror jag. Jag tänker även flexa ut lite tidigare. Hoppas bara att det går.
I morgon är det alla hjärtansdag. Jag tror inte att vi ska göra nått speciellt. Jag har nog ingen ork för att hitta på nått med barna =(. Men på Fredag har jag näst intill lovat att gå på badhuset med 4-åringen. Vi är ledig då, så varför inte?!?
Nä nu ska jag bänka mej framför tv:n och dra på mej en liten filt. Ska inte sitta uppe så länge, vi ska ju upp 5:00 i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0