Ny vecka, ny arbetsdag.

Igår var mamma och jag till stan och kikade lite. Mamma skulle ha knappar till en kofta och en väst som hon har stickat. När jag kom hem ringde jag till 11-åringen och sa att hon skulle göra sig klar till fotbollsträningen och komma ut till Bommen, lika så grannfruns ungar. Grannfrun jobbade kvällen i går kväll också så jag lovade att barna kunda äta middag här. Det blev pizza på pizzerian =). Ungarna blev skit glad och jag åkte upp till 5 i topp listan.
Efter träning så bar det iväg till Farmor och Farfar. Farmor fyller år idag, men eftersom jag jobbar ikväll så firade vi henne igår. Jag fick en symaskin av dom. En datoriserad symaskin.
När vi kom hem så skyndade jag mej att byta om och så, för jag och grannfrun skulle sola. FY F-N VAD VARMT! Jag skulle sola i 20 minuter, men jag tror att jag led i 18 minuter. Jisses vad hett det blev.
Nä nu blir det duchen, sen ska jag och 4-åringen hämta mamma, för hon ska vara barnvakt här i kväll.

Ja, jag vet!!!!!!!! Är inte 4-åringen på dagis????NÄ, Vi sov över!!! Vi vaknade 10:30 ungefär, så vi hoppar dagis idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0